maandag 7 juni 2010

Degeneratief stemadvies

Dames en heren lezers,

Mocht u geïnteresseerd zijn in mijn stemadvies voor woensdag 9 juni 2010, dan verwijs ik u graag naar de verkiezingenspecial van de Amsterdam Post.

NB! Dit advies is geheel vrijblijvend en verplicht niemand tot nada. Het advies geldt bovendien alleen bovengenoemde datum. Ik ben niet aansprakelijk als u mijn advies al dan niet opvolgt en de partij van uw keuze maakt er een kolerebende van. Het is uw leven, uw keus.

Eén advies wil ik wel geven: Mensen die van plan zijn om op de PvdA te gaan stemmen: bewijs mij en het hele land een dienst en blijft u alstublieft thuis. Woensdag regent het, of anders is het veel te warm en het is best nog een eind lopen. Oversteken is tegenwoordig ook gevaarlijk. De jongeren die mensen als u vroeger hielpen met oversteken, helpen u nu van uw tas af en aan een gebroken heup. Wees dus wijs en volg de verkiezingen vanaf de bank met een koekje bij de koffie, en laat het stemmen en regeren aan mensen over die nog niet voortdurend vergeten wat ze het vorige moment aan het zeggen waren.

1 opmerking: