dinsdag 13 maart 2012

Rembrandtpark Boom 1

Ik weet de laatste weken vanwege een acute schrijfmoeheid niets te schrijven, vandaar de rare gedichten, waarvan de laatste nog het minst serieus genomen dient te worden.

Ik wil daarom eens kijken of dat met die afbeeldingen hier net zo goed lukt als in Wordpress, maar ik vrees het ergste wat het formaat betreft.

Even gewandeld in het Rembrandtpark. Een prachtige voorjaarsdag. De madeliefjes staken hun kopjes al boven het gras uit en de katten zaten in de wilgen. De knoppen dus, niet de beesten. Enfin, vanwege de schrijfweerstand die ik ondervind laat ik het hier even bij.





10 opmerkingen:

  1. Mooie foto en lekker weinig woorden die rust en hoe heet het, contemplatie, opwekken. Eindelijk een plekje waar je niet door triljoenen letters moet ploeteren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet niet om even op de foto te klikken. Dat is wel weer mooi van blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, inderdaad, en na het klikken is het met de rechtermuisknop te downloaden/opslaan. Het is dan 1600x900 pixels, Dat is wat minder dan bij wordpress.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even zeggen, mooie foto, mooie boom en ja, ik kan hem verder uittrekken zodat hij mijn hele screen beplakt. Er zitten in mijn rechterhoek onder de hier vergrote foto nog schuine streepjes en die kan ik pakken en uittrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @D.G.Neree
    Het lijken welhaast de tentakels van een aardmonster, gereed om zich te verluchtigen aan jonge deernen indien die zich binnen grijpbare afstand wagen. Maar in werkelijkheid zijn het de uitingen van moeder natuur, die door wind en getijden tot wanhoop gedreven er zo’n grillige warboel van maakten. Straks, als het loof en de kruidige vegetatie opkomen zullen de etherische geuren elkaar verdringen en je bedwelmen. Geen wonder dat het gevogelte staat te springen om seks.

    Maar fraai genotuleerd met de gevoelige lens.

    (Filantroop)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, aan monsters moest ik ook denken, maar ook aan een modern ballet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wat je noemt buigend hout i.p.v. buigend riet. D.G.Neree, heb je ook een naam voor dit ballet?

    BeantwoordenVerwijderen