zondag 22 november 2009

Vroeg of Laat ben je jarig

Dames en heren, met grote blijdschap deel ik u mee, dat dit hier deez' weblog vandaag zegge en schrijve precies op de dag af één (jawel, één, oftewel 1, oftewel 100% van een) jaar bestaat. Tjongejongejonge dat we dat nog mogen meemaken. Binnenkort zal ik eens een soort van evualatie opschrijven. Maar nu..... nu... nu ... jaja, u raadt het al: nu ga ik me een stuk in mijn kraag zuipen!!! Jajaja!! Haha! Hahaha!!! Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!!

5 opmerkingen:

  1. Van harte proficiat! Dat wij nog maar veel van u mogen vernemen in de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, de felicitaties waren elders al doorgedramd. Anyway, moge de blog nog een hele tijd doorgaan! En nee, ik sla het bier over. Ik neem wel cola.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, nu begrijp ik de kegel! Heb je ook muntthee?
    Gefeliciteerd DG, lang leve internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel. Ik las een korte pauze in om me op het 2e jaar voor te bereiden.

    BeantwoordenVerwijderen