donderdag 8 januari 2009

Stan de Jong gaat voor de Dutch Bloggie 2009

Na zich jarenlang op misdaad, politiek en rechtsspraak gestort te hebben, heeft Journalist Stan de Jong besloten de thematiek van zijn Weblog uit te breiden en heeft daartoe drie schrijvers aangetrokken, die meteen aan de slag zijn gegaan, met, in aanmerking genomen dat ze nog aan het warmlopen zijn, bijzonder resultaat.

Ik nodig eenieder die dit leest van harte uit om er een kijkje te nemen.

Ook vraag ik speciale aandacht voor dit artikel, waarin Marcel Vreemans om steun vraagt tegen de zoveelste aanval van het Meldpunt Discriminatie Internet op de vrije meningsuiting. De redactie van Vroeg of Laat is tegen iedere beperking van het vrije woord. Kritische en satirische geluiden zijn nodig om een democratische samenleving gezond te houden. Als het denken geknecht wordt sterft de ziel.

Laat u trouwens niet in de war brengen door de reacties onder genoemd artikel. De lieve buurtbloggers houden veel van elkaar en laten geen gelegenheid onbenut om dit te tonen. Ook zijn zijn collegabloggers allemaal erg bezorgd om de kwaliteit en de eerste goede adviezen voor verbetering van de site zijn al binnen. Maar zoals we allen weten is de laatste site een beetje een allemansvriendje en wordt iederéén daar opgehemeld.

Enfin. Ik denk dat er nog veel interessante dingen zullen verschijnen op het weblog van Stan en ik wens hem en zijn crew veel succes.

En als u daar bent, klik dan eens op de afbeeldingen van Filantroop. Het zijn juweeltjes!

2 opmerkingen:

  1. Beste D.G. Neree, dank voor de aanmoediging.Je bijdragen op mijn site zijn altijd erg leuk, en jazeker soms zelfs razend interessant. Ik wens je veel succes met dit blog, en ik zal je linken - de link naar een andere website kan denk ik wel weg, if you catch my drift!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor het compliment. Een link is misschien wat veel eer, want ik heb geen idee wat en of het iets wordt.Voor mezelf is het om mijn gedachten ergens te ordenen en ik ben heel blij met Daan als medeschrijver. Afijn, we zien wel wat het wordt. Nogmaals succes gewenst met je initiatief. Ik vind het al erg leuk worden.

    BeantwoordenVerwijderen