dinsdag 15 december 2009

PVV stemmen ondanks de programmapunten

Gisteren een ongevraagde mail in mijn inbox, van de KRO. Ze willen een programma maken over mensen die PVV stemmen, maar sommige programmapunten te extreem vinden en men vraagt mij of ik dergelijke mensen ken.

Hier heb ik het volgende op te zeggen:
Wie ik ken en wat zij vinden of menen, daar laat ik me tegen vreemden niet over uit en zeker niet tegenover een omroep of welk ander gecorrumpeerd massamedium dan ook. Als ze mensen zoeken die PVV stemmen, maar het niet eens zijn met de standpunten, moeten ze die maar van de straat plukken of zo. Zo zie je maar: de partij begint steun te krijgen, dus zoeken ze al naar dissidenten en mogelijke breekpunten onder de potentiële PVV-stemmers.

Voor de volledige tekst van de brief zie
"Een oproep van de KRO voor u" bij de Jeaustbode
en mijn reactie daar.

4 opmerkingen:

  1. Ach extreem, extreem, van mij mag het nog wel een tandje harder hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar niet, als ik had gedacht een goede beurt te kunnen maken voor de PVV had ik me wel aangemeld als raadslid oid. Ik ben bang dat als er zo'n linkse pisvlek gaat zitten zeiken , ik wat, euh,...zeg maar primair zal reageren en daar de zaak dus geen goed mee zou doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er wordt geen middel onbenut gelaten om de PVV onderuit te halen !

    BeantwoordenVerwijderen