vrijdag 19 februari 2010

De GS files

Op de website van Keesjemaduraatje zag ik, dat Geenstijl een gadget heeft om alle reacties van een bepaald persoon op te vragen. Meteen maar even gedaan en zie hier het resultaat. Voor wie zin heeft om in deze beerput te duiken: Ik reageerde op GS onder de naam D. G. Narrator. Er is (was?) ook iemand actief als "narrator". Dit is iemand anders. Het vreemde is, dat één van mijn langste posts daar, een exposé over de zogenaamde vrijheid in Nederland, als sneeuw voor de zon verdwenen is. Ik zocht er al eerder naar,, want het was een redelijk compleet verhaal en ik wilde het hier als blogpost plaatsen. Den Lezer houdt het nog van me tegoed. Misschien. Ik zag ook, dat er een aantal reacties van me weggejorist zijn. Geen idee waarom. Meteen maar even geprobeerd of ik een comment kon plaatsen, maar nee. Blijkbaar is Geenstijl zo bang voor mijn teksten, dat ik na anderhalf jaar nog steeds geblokkeerd ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten