woensdag 14 april 2010

Brullio nog eenmaal

Mensen vragen nog wel eens of er van Brullio nog iets vernomen is. Het antwoord is nee. Het zal nu een half jaar geleden zijn dat ik het bericht ontving waarin hij aankondigde eruit te stappen en sindsdien is, er, ook na de acties van Joost Niemöller en Van Frikschoten, niets meer van hem vernomen. Als hij niet uit het leven is gestapt, dan is hij toch zeker van het internet verdwenen. De hoop dat ik onverwacht een mailtje ontvang waarin hij zijn terugkeer meldt heb ik dan ook ergens in het archief opgeslagen. Ik wil iedereen bedanken voor de sympathie en het meedenken en ik hoop, dat niet meer mensen zich gek laten maken door bepaalde ontwikkelingen en discussies.

En Brullio het allerbeste gewenst, waar hij zich ook moge bevinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten