dinsdag 13 maart 2012

Rembrandtpark: "De Hondjes" + update

"De Hondjes", 2  uitvergrote replica's van hoofdknikkende hoedenplankhondjes is naar mijn smaak een absurd uit de toon vallend object, maar met mensen erbij komt zo'n gemuteerd speelgoedbeest wat tot leven en levert het wel grappige beelden op. In de eerste foto schijnt de fietser verschrikt op te kijken naar het monsterlijke knuffelbeest en in de tweede schijnt de fietser zo snel mogelijk van dit gevaar weg te vluchten.
klik voor groot 1600x90000x900

Update 4/4/212

Wat er 1 tel na de opname hierboven gebeurde werd door Roye7777777 vastgelegd




6 opmerkingen:

  1. @D.G.Neree
    Zo’n koddig viervoetertje zou toch zomaar z’n behoefte doen terwijl je net onder z’n kont fietst. Het lijkt me wel een aardig sculptuur voor naast de drol van Wim T. Schippers. Het is in ieder geval in dezelfde kleur gemodelleerd. Het zal dus niet detoneren.

    (Filantroop)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eraan om iemand ernaast te zetten met een riem in de hand naar het hondje, en dan met een grote vuilszak inde andere hand, wapperend in de wind. Of nee, een halsband om de nek vd persoon en de lijn in de bek van het beest. Symbool van dat de mens de slaaf is van zijn huisdier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. " Of nee, een halsband om de nek vd persoon en de lijn in de bek van het beest. Symbool van dat de mens de slaaf is van zijn huisdier."

    Weet niet D.G. Neree of dat wel in zulke goede aarde zal vallen. Ik vind het monsterlelijk, maar laat maar staan, het is wel een symbool dat de westerse wereld viervoeters adoreren. Opdat het maar mag doordringen tot degenen die anders denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @aussie, ik heb mijn hele leven honden (en katten) gehad, tot ik 15 jaar geleden besloot om geen huisdieren meer te houden vanwege het feit, dat ik alleen ben en al moeite genoeg heb om voor mezelf te zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik benijd mensen die de ruimte ervoor hebben en de beesten een goed thuis kunnen bieden.

    BeantwoordenVerwijderen