woensdag 29 april 2009

Een dooie mus

Van een employee van Time Promotion kreeg ik een Email, waarin me een maandelijkse vergoeding in het vooruitzicht werd gesteld als ik een advertentie of een artikel (?) op Vroeg of Laat zou plaatsen. Aangezien ik in principe niet op geld verdienen spuug en dit soort voorstellen me meteen een zonnebril doen opzetten om me niet door de schitterende toekomstvisoenen te laten verblinden, wilde ik, door schade en schande wijs geworden, toch eerst wat meer informatie en daar vroeg ik dan ook om, met de toevoeging, dat Vroeg of Laat een onafhankelijk weblog is, met volledige dichterlijke en prozaïsche vrijheid voor de schrijvers. Daarop volgde een Email met: "Nadat wij uw website nader hadden bekeken, zijn wij tot de conclusie gekomen dat uw site helaas niet geschikt is voor onze advertenties."
Buiten de incorrecte werkwoordsvorm "hadden" vraag ik me toch af of ze dat niet hadden kunnen onderzoeken voordat ze me deze dooie mus overhandigden. Dus voor u, waarde lezer, om even indirect mijn frustratie te uiten over mijn verbindingloosheid met het internet, deze korte mopperpost.

Weer een stukje gouden toekomst achter me.
DG Zet zijn zonnebril af.

6 opmerkingen:

  1. Vrijheid, een democratisch recht. Wij worden ooit nog eens opgevreten door die democratie. Doorgaan D.G. Negeree.
    Zit nu te kijk de rechtspraak. Hiddema is zooo goed!!!!!! en Von der Dunk zo'n vreselijke
    Ken helaas de uitslag. Ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht, en hier zit je helemaal niet op te wachten denk ik. Zoals k al zei, ik ben heel lang out of the running geweest. Herstel, maar lik mijn wonden nog dagelijks. Shit happens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij met je reacties hoor. Het goede nieuws is dat ik op korte termijn een internetverbinding heb, dan kan ik me weer in de strijd werpen. Het valt me nu extra op hoe het internet en de buitenwereld twee vrijwel gescheiden heelallen zijn. En die Von der Dunk is ziek. Dat ze die man laten schrijven voor de Volkskrant is een schande voor dat toch al corrupte en nietszeggende vod.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze laten TvdD ook zwetsen. Heb jij er enig idee van wie er in de nek van Lucida bijt? Ben er zelf eentje van het soort: je mag een ander van scherpe repliek dienen, maar je blijft beleefd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geen idee wat je bedoelt met de nek van Lucida. Heb ik iets gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iemand die nogal, voor mijn althans, vreemde comments plaatst. Niet bepaald comments die ingaan op het artikel. Ik vind ze ook getuigen van een nogal bizarre smaak.

    BeantwoordenVerwijderen